EL PROCÉS D'ADMINISTRACIÓ D'EMPRESES Unitat didàcticaAssignatures:FONAMENTS D'ORGANITZACIÓ D'EMPRESESCurs: Curs 1 de Grau en Relacions Laborals i Recursos HumansTitulació: Grau en Relacions Laborals i Recursos HumansContingut relacionat Carregant... DescripcióL'administració d'empreses i les funcions directives. Planificació i control, organització, direcció del comportament i Recursos Humans.ObjectiusComprendre l'administració d'empreses com a procés interactiu i distingir les funcions desenvolupades en el mateix.Identificar les funcions de planificació i control , els seus processos , components i instruments per assolir els objectius empresarials.Identificar i descriure les estructures organitzatives més rellevants i els conceptes bàsics relatius a l'Administració de Recursos Humans i la Direcció del Comportament Humà a les Organitzacions.TemesTemes de teoriaL'administració com un procés interactiu: funcions directivesEstabliment d'objectius i principals objectius empresarialsPlanificació i estratègia. Tipus de plansEl procés de control. Concepte i tipus de controlSistemes de planificació i controlisseny de l'organització i estructures organitzativesAdministració i gestió de Recursos HumansLa Direcció del comportament en les organitzacionsTemes de pràcticaCasos pràctics i lectures sobre les funcions gerencials i el treball directiuCas pràctic sobre el disseny y estructures de les organitzacions