Avaluació del coneixement de l'estudiant pot ser a través de: avaluació continuada que es desglossa en els següents apartats: examen: 60 %; Pràctica de laboratori: 20%; Taller d'un treball de recerca: 20% Cada estudiant necessàriament ha de realitzar tots els tres tipus de valoracions i hauria també, com una condició necessària i imprescindible, prengui un bitllet igual o més gran que 5 en la prova d'avaluació per tal de superar l'assignatura.
Avaluació de la teoría Examen
Serà un examen final que constarà de dues seccions. La primera constarà d'un qüestionari amb preguntes, cada un amb 4 respostes alternatius, en les quals només 1 és correcte o incorrecte, segons el que indica la declaració. En aquesta secció, 0.33 punts són deduïts per a cada resposta incorrecta. Les preguntes sense resposta no s'anoten negativament. La segona secció consisteixen en teorico-deductivas preguntes sobre diferents aspectes de l'agenda i temes relacionats. L'esforç de raonament científic s'utilitza per resoldre els problemes de la revisió, així com la brevetat i concreció en les respostes es valorarà. Els estudiants poden revisar els seus exàmens i tenir un dia per fer-ho, que s'anunciaran juntament amb la convocatòria de la revista. No s'acceptaran consultes sobre la forma en què s'ha corregit una ressenya en qualsevol moment. Es considerarà com - no mostrat - i no consumir la crida regular corresponent, els estudiants que no han tramés a aquest examen.
Pràctiques de laboratori
Va ensenyar de 8 sessions de pràctica de 2.5 hores cada. L'assistència és obligatori per a que ells són valorats en l'avaluació final. Un quadern de pràctiques en el qual es descriu els resultats obtinguts i la interpretació d'aquests annexos, així com les observacions que l'estudiant crea pertinent esquema haurà de fer. La llibreta de pràctica, llevat que altrament dirigit, serà lliurat una setmana després de completar-los. Avaluació de les activitats experimentals efectuat per mitjà de la realització, interès, actuació i èxit en l'aplicació d'ells en el laboratori.
Seminari sobre un article científic
Cada estudiant (o grup de 2 estudiants) ha de presentar un treball basat en la lectura crítica de treball de recerca original seleccionat entre les propostes pel professorat. Aquesta presentació inclourà un desglossament dels mètodes i els resultats obtinguts pels autors i l'estudiant ha de ser una conclusió propi en l'obra exposat. Avaluació d'aquest concepte, així com la presentació i defensa de l'obra, es tindrà en compte d'assistència i participació en seminaris tot planificats.
Sistema d'avaluació única
Serà una prova final de totes les habilitats de l'assignatura (teoria, pràctiques i seminaris) que es valoraran sobre 10. Per realitzar aquesta prova l'alumne cal sol·licitar-ho 15 dies lectius abans de la data d'examen aprovat pel Consell de grau.