- Examen escrit: (40% de la nota total) Consistirà en resoldre un cas pràctic d'un pacient pediàtric. Es visionarà un vídeo i es plantejaran diverses qüestions sobre el mateix, així com del material de l'assignatura. - Examen pràctic: (40% de la nota total) Consisteix en la realització i presentació escrita i oral d'un treball: Els estudiants presentaran un treball (format electrònic) sobre un cas pràctic o real o inventat. El cas pràctic pot referir-se a un únic pacient o a un conjunt d'ells amb algunes característiques en comú, per al que es dissenyaria una activitat en conjunt. El pacient o grup de pacients, seran pacients pediàtrics amb alguna patologia en la qual estigui afectada la motricitat i sigui susceptible de rebre tractament de fisioteràpia. Poden adjuntar un vídeo. Aquest treball ho poden fer en grups d'entre 2 i 4 persones. Dit 40% la part de la feina, es divideix de la següent manera: 1) (20%) A la presentació escrita (format electrònic, document de word o similar del treball) es valoraran la qualitat i adequació dels continguts, desenvolupament i presentació del treball escrit en format electrònic. 2) (20)% Presentació audiovisual i oral del treball. D'aquest percentatge, el 10% correspon a la presentació audiovisual (adequació als punts tractats, qualitat, organització, etc i el restant 10% a la qualitat de la comunicació del ponent, en cada cas. A la presentació oral han de participar tots els components de l'equip. la presentació oral del treball grupal, durarà entre 10 i 12 minuts, penalitzant als grups que es passin del temps en la seva exposició. en l'apartat de material de l'assignatura, els estudiants disposen d'un full de valoració d'aquest treball en el qual es mostren els aspectes que es van a tenir en compte a l'hora de valorar la feina. Continguts del treball: - Presentació del cas - Valoració - Informe del pacient segons la ICF (estructura, funció, activitats i participació) - Factors de context importants - Escales de valoració utilitzades - Anàlisi del problema - Objectius de tractament (del pacient i la família) - Proposta d'intervenció (BASADES EN L'EVIDÈNCIA) - Referències Bibliogràfiques utilitzant normes de Vancouver - Reflexió personal (de cadascun dels estudiants) del que ha après, del que li agradaria aprendre en aquest camp. -La assistència a les pràctiques, la realització de l'examen, de la feina i la seva presentació són obligatòries per a aprovar l'assignatura, així com la superació de l'examen teòric. -En les sessions dirigides i compartides es valoraran diferents criteris: puntualitat, portar identificació i vestimenta adequada (per als laboratoris xandall, pantaló curt i samarreta, banyador), respecte als companys i professors, bon ús del material, participació, interès, habilitat manual, etc. Aquesta puntuació podrà augmentar o disminuir la nota global de l'assignatura fins a un 5%. - El restant 15% de la nota s'obtindrà de l'avaluació de diferents tasques optatives i petits tests optatius proposats en les classes i pràctiques de l'assignatura.