Per a l'avaluació de l'assignatura es considerarà que aquesta està formada per dos mòduls de continguts independents (ANATOMIA I BIOLOGIA), amb el mateix valor per a establir la qualificació final de la mateixa.
A) CONVOCATÒRIA ORDINÀRIA ( 'febrer'): l'estudiant podrà optar per una d'entre les dues modalitats d'avaluació:
AVALUACIÓ PER PARCIALS: En aquesta modalitat, el mòdul d'Anatomia s'avaluarà mitjançant dos exàmens parcials eliminatoris. La qualificació mitjana del mòdul 'Anatomia' serà la mitjana dels dos parcials. La mitjana podrà millorar-(mai empitjorar-) segons el grau de superació d'una sèrie d'activitats d'avaluació continuada, voluntàries, que s'aniran proposant al llarg del semestre. Superant entre un 50-70% de les mateixes, es millorarà la mitjana un 5%; superant entre un 71-90%, un 10%; i superant més del 90% de les activitats, un 20%. Exemple: s'obté un 6 en el primer parcial i un 3 en el segon: la mitjana és de 4.5. Si s'ha superat més del 90% de les activitats d'avaluació continuada, caldria sumar-li un 20% de 4.5, és a dir, 0.9, de manera que la qualificació final d'Anatomia serà de 5.4. Per la seva banda, el mòdul de Biologia s'avaluarà mitjançant tres exàmens parcials eliminatoris, els dos primers dels quals coincidiran en data amb els d'Anatomia, mentre que el tercer es realitzarà el dia de l'examen final. La qualificació de Biologia serà la mitjana dels tres parcials. Exemple: s'obté un 7 en el primer parcial, un 6 en el segon i 4 en el tercer, de manera que la qualificació final serà de 5.6 en aquest mòdul. En aquesta modalitat d'avaluació la qualificació en l'assignatura serà la mitjana de la qualificació final de tots dos mòduls, de manera que, seguint amb aquest mateix exemple, si s'ha obtingut un 5.4 en la part d'Anatomia i un 5.6 en la de Biologia la qualificació final en l'assignatura serà de 5.5. Per aprovar l'assignatura serà necessari obtenir una qualificació final en l'assignatura de 5.0 o superior, i no és requisit aprovar els dos mòduls per separat per aprovar l'assignatura. Cap de les qualificacions 'es guarda' per a convocatòries extraordinàries.
AVALUACIÓ MITJANÇANT EXAMEN FINAL: En aquesta modalitat d'avaluació la qualificació serà la que s'obtingui en un examen únic amb el 50% de preguntes del mòdul d'Anatomia i el restant 50% del mòdul de Biologia. Per superar l'assignatura s'ha d'obtenir una qualificació de 5.0 o superior. No serà necessari superar els dos mòduls independentment.
B) CONVOCATÒRIES EXTRAORDINÀRIES (SETEMBRE, DESEMBRE): L'estudiant podrà optar a superar l'assignatura en aquestes convocatòries mitjançant la superació d'un examen final, de característiques anàlogues al descrit anteriorment. No es tindran en compte les qualificacions obtingudes en altres convocatòries.
Aquesta asigantura no té cap prova d'accés específica en el present curs acadèmic.
Tant les característiques de cada examen com els seus criteris de correcció es comunicaran en la corresponent convocatòria.
Es podrà sol·licitar als estudiants la confirmació de la seva compareixença a cada examen, amb antelació a aquest.