Els nous plans d'estudi requereixen del sistema d'avaluació contínua. Per tant, atés que l'alumne ha d'adquirir part de les competències com a conseqüència del desenvolupament de l'activitat docent planificada, en aquelles situacions en què hi haja una prova final la seua aportació a la qualificació no excedirà el 50% de la nota final. - En coherència amb les competències i els resultats d'aprenentatge que es pretén avaluar, les assignatures integrants d'aquesta matèria utilitzaran diversos instruments individuals i/o grupals d'avaluació, segons siga procedent, que seran especificats en les guies docents de totes les assignatures: Proves objectives (orals/escrites), Proves de resposta curta (orals/escrites), Proves d'assaig (orals/escrites), Proves d'execució (orals/escrites o mitjançant simulacions), Llistes de comprovació (*check *list), Mapes conceptuals, Anàlisis i comentaris de textos, Assajos, Resolució de casosproblemes i/o supòsits pràctics, Suports documentals professionals, Projectes, Memòries i informes, *Portafolio (carpeta d'aprenentatge), observació/execució de tasques i pràctiques en el context clínic , Quaderns de notes, Diaris, Exposicions orals, Observació sistemàtica de simulacions, entrevista, visites, treball en grup o en equip, etc., Autoavaluació de l'estudiant, Avaluació per parells. Sistema de qualificacions El nivell d'aprenentatge aconseguit pels estudiants s'expressarà mitjançant qualificacions numèriques d'acord amb la legislació vigent.